In het pittoreske Weesp, gelegen aan de Vecht vindt u de jachthaven van onze vereniging WSV De Vecht. De haven ligt naast de Roosenboomschans, op loopafstand van het gezellige centrum van Weesp. Hier vind u knusse steegjes, grachten, terrasjes, museum, theaters, winkels en supermarkten.

Voor onze kleine gasten is er, op de Roosenboomschans, een prachtige en veilige speeltuin.

Ligplaatsen

Onze vereniging beschikt over 160 ligplaatsen. De ligplaatsen zijn verdeeld over verschillende boxtype’s. Voor grotere schepen zijn er aan de Vecht zijde lange steigers beschikbaar. Alle steigers zijn voorzien van meerdere stroompunten en verlichting. Aan de eerste steiger gezien vanaf Weesp kunt u water tanken en uw vuilwatertank en bilge laten leegzuigen. Dat onze haven zeer gewild is kunt u aflezen aan een volledige bezetting. Verzoeken voor ligplaatsen worden inmiddels aan een wachtlijst toegewezen.

toko_binnen

Toko

Vanaf 1 april tot 1 oktober wordt onze Toko beheerd door Carol en Jeroen. Samen met hun team verzorgen zij de innerlijke mens op ons prachtige terras en bij minder weer in ons knusse clubhuis.

Overwinteren in de haven

Voor leden en niet leden is het mogelijk om te kunnen overwinteren in de haven. Of u er op blijft wonen of dat het alleen een stalling zoekt voor de boot. De haven heeft de voorzieningen om op de boot te blijven wonen. Voor meer informatie kunt u een berichtsturen naar: haven@wsvdevecht.nl

Niet bewoond, van 1/10 t/m 31/3 per m²

€  11,00*