Wij hanteren op dit moment een inschrijfstop voor sloepen en open boten.

Onze vereniging heeft helaas een wachtlijst, graag vertellen we u wat u moet weten voor u zich inschrijft voor onze wachtlijst.

Als lid van onze vereniging heeft u privileges, maar een lidmaatschap schept ook verplichtingen. De leden van onze vereniging verwachten van ieder nieuw lid betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Dat klinkt misschien wat gewichtig, maar het is wel het fundament onder onze vereniging en het resultaat dat we gezamenlijk hebben bereikt. Een prachtige haven, winterberging en eiland. Denkt u dat u zich thuis zult voelen als lid van onze vereniging, dan zien wij uw inschrijfformulier graag tegemoet.

Aangezien wij een grote diversiteit aan boxmaten hebben worden de ligplaatsen toegewezen op basis van de ons bekende bootmaten, het is dus van groot belang dat u de correcte maten opgeeft en ons ook informeert als u tussentijds een andere boot koopt/op het oog hebt.

Gezien de huidige wachtlijst is de geschatte wachttijd voor sloepen en open boten 7-10 jaar. Om teleurstelling te voorkomen nemen wij op dit moment dan ook geen nieuwe inschrijvingen aan.

Voor zeilboten en motorkruisers is de wachttijd korter en kan u zich wel inschrijven.

Na ontvangst van het inschrijfformulier zal uw inschrijving beoordeeld worden. Indien u wordt ingeschreven op de wachtlijst bedragen de inschrijfkosten €50,00 waarvoor u van ons een rekening ontvangt. Om de wachtlijst actueel te houden, hanteren wij een jaartarief van €15,00

Indien aan aanvraag voor een lidmaatschap wordt toegewezen bedragen de inschrijfkosten voor een aspirant lid met boot €500,-.

Ook moet u voldoen aan de volgende criteria:

• Wonen in: Weesp, Gaasper (ZO), Diemen, Driemond, Muiden, Muiderberg,
    Nigtevecht, Naarden, Nederhorst den Berg, Hilversumse Meent, Bussum
  • Inwoners van Weesp hebben voorrang
  • De maximale lengte is 9 meter over alles, dus inclusief davits etc.