Uitnodiging ALV – 7 oktober – aanmelden bij de secretaris!

16/09/2020

Beste Leden,
Hierbij nodigt het bestuur van watersportvereniging De Vecht
u van harte uit voor het bijwonen van de jaarlijkse
Algemene ledenvergadering op
woensdag 7 oktober 2020
in de Winterberging (loods)
om 20.00 uur

In het voorjaar hebben we de ALV moeten uitstellen door de Covid 19 maatregelen. Om jullie toch bij te praten over de lopende zaken, hebben wij nu een mogelijkheid gevonden om met voldoende afstand een ALV te beleggen. Op woensdag 7 oktober in de loods op de winterberging. Bijgaande de agenda. In verband met de Covid maatregelen zullen we alleen vergaderen, de gezellige na zit is dit jaar helaas niet mogelijk.

Wij zorgen voor stoelen op voldoende onderlinge afstand. Om in te kunnen schatten hoeveel leden we kunnen verwachten, dient je je aan te melden via secretaris@wsvdevecht.nl.

Wellicht ten overvloede verzoeken wij jullie alleen te komen als jullie geen klachten hebben. Mocht je niet kunnen komen dan is er eventueel de mogelijkheid om een mede lid te machtigen.

Let op:
– Wanneer: woensdag 7 oktober – 20:00 uur
– Waar: winterberging (loods), Nijverheidslaan 32 te Weesp
Aanmelden verplicht
– Hou elkaar gezond kom niet bij klachten en machtig dan eventueel een ander lid

Hopelijk tot 7 oktober,

Oskar Sieking

De agenda is als volgt:

1. Opening
  2. Vaststelling agenda
  3. Ingekomen stukken en Mededelingen
  4. Notulen Algemene Ledenvergadering 2019 (zie verslag)