Uitstel ALV

29/09/2020

Beste leden,

Naar aanleiding van de gisteren aangescherpte Covid regels heeft het bestuur helaas moeten besluiten om de ALV van 7 oktober (wederom) uit te stellen. Met reeds meer dan 40 aanmeldingen zouden we ruim over de gestelde limiet van max 30 personen komen.

Het draaien van de winterberging gaat vooralsnog gewoon door zoals gecommuniceerd. Hier draaien we weer met een kleine groep en beperken de aanwezigheid van de overige leden zodat, op gelijke wijze als het indraaien dit voorjaar, het aantal mensen en de contact momenten op beperkt blijven.

Aangezien de aangescherpte regels minimaal 3 weken gelden en de loods dan weer vol ligt met boten gaat het niet lukken om een reguliere ALV op een veilige manier/binnen de regels te organiseren. Op dit moment beraden wij ons op de mogelijkheden om een digitale/schriftelijke ALV te beleggen, in ieder geval voor de onderwerpen die dit jaar jullie mening en/of goedkeur behoeven. Hier komen wij op korte termijn op terug.

In lijn met het recente advies, raadt het bestuur alle commissies weer aan om bijeenkomsten, overleggen, vergaderingen en vieringen waar mogelijk tot nader orde uit te stellen.

Aangezien sportkantines gesloten moeten blijven zal ook de winter toko tot nader orde (in ieder geval de komende 3 weken) gesloten zijn.

Het bestuur blijft de ontwikkelingen op de voet volgen.

Namens het bestuur,

Oskar Sieking