Ze bestaan dus echt bij W.S.V. de Vecht

20/02/2023

Ze bestaan dus echt bij W.S.V de Vecht.
Bij elke vereniging zijn er mensen die de handen uit de mouwen kunnen en willen steken. Zo ook bij ons kluppie. Het terrrein van de winterberging wordt afgesloten met een ijzer hekwerk. Het bekende gezegde luidt. Rust roest. Dit is hier ook van toepassing. Twee actieve leden boden spontaan aan om deze klus eens goed aan te pakken. In de zomer komt daar niets van, dan moet je varen. Daar heb je immers een boot voor. Maar in het najaar als de vrijwillige bemanning van de winterbering zo’n 75 tal boten keurig een plaats heeft gegeven om te overwinteren op de splinter nieuwe bokken dan is de tijd daar. De benodigde spullen werden geregeld en zie daar het resultaat. Letterlijk en figuurlijk een kleurrijke afsluiting van het seizoen 2022.

Mannen bedankt.

J.M.